Nagrade

Neofenu IdejaX

20.04.2015.

natrag

Ocjenjivački žiri okupljen na Danima komunikacija, Effie i IdejaX ocijenio je Neofenovu radijsku kampanju „Najava“, nastalu u kreativnoj izvedbi McCanna, najboljom od najboljih te joj, u kategoriji Zdravlje, ljepota i moda dodijelio nagradu. Ideja da bol uvijek dolazi bez najave i da zbog toga uz sebe uvijek valja imati Neofen, najoriginalnije je kreativno marketinško rješenje.

Od četiri nominirana rada u istoj kategoriji, čak tri su Belupova  - nagrađena McCanova radijska kampanja za Neofen, Facebook kampanja  Brukete&Žinića  za Portalak te Publicisova TV kampanja za Lordiar. Na natjecanju za najučinkovitije oglasne kampanje Podravkina kampanja „Srce vašeg jela“ osvojila je brončanu Effie nagradu u kategoriji hrane. Kampanja je rađena u suradnji sa Bruketa&Žinić OM te medijskom agencijom Unex Media.

Podsjetimo, Idjea X nagrada je za najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, a o pobjednicima odlučuju članovi žirija, svi mahom visokokvalificirani kreativni direktori, predstavnici najboljih agencija u Hrvatskoj. Stoga je ova nagrada tim značajnija jer zorno pokazuje da i farmaceutska industrija, koja se uglavnom percipira kao konzervativan oglašivač, uz dobru kreativnu agenciju može potpisati rješenje koje će imati taj prepoznatljivi faktor X.