Mediji

Belupov „Stručnjak za bol“ okitio se broncom

16.06.2021.

natrag

Drugi dan ovogodišnjih Dana komunikacija održanih u čarobnom okruženju Tuškanca, na pozornici ljetnog kina, donio nam je još jedan razlog za slavlje.

Naime, Belupov stručnjak za bol ili kako ga od milja zovemo „naš Plavac“ sinoć se okitio broncom u kategoriji Ideja X, Best on market (Zdravlje i farmacija). Sjajna i hrabra ideja s potpisom Imago Ogilvy, produkcija Riba ribi grize rep i Belupov marketinški tim još jednom su se pokazali kao dobitna kombinacija. Za one koji ga još nisu upoznali, stručnjak za bol je simpatičan plavi „demo“ lik dobro nam poznat iz svijeta oglašavanja koji u svim reklamama trpi različite simptome i pokazuje djelovanje lijeka. Stoga kako ne vjerovati nekome s toliko iskustva kada kaže da je upravo Neofen Combo - Kombinacija za one koji poznaju bol!