Bilo bi jednostavno reći da je Belupo uspješna hrvatska farmaceutska tvrtka. Bilo bi to ispravno i u istom trenutku itekako nedostatno.
Istina jest da je Belupo prepoznatljiv hrvatski brend koji dokazuje da unatoč globalnim promjenama mudro biranje strateških ciljeva i stalno promišljanje razvoja donose uspjeh.
Ipak, za uspjeh, potrebno je puno više od toga. Više od poslovnog planiranja i dobre procjene. Potrebno je više od poslovanja, više od tržišne niše u kojoj djelujemo. Potrebno je imati ljude koji svemu što radimo daju smisao. Imati istinske belupovce koji prepoznaju dobre poslovne prilike i u svojoj radnoj sredini pokreću inicijative, ljude koji donose pozitivne promjene i stvaraju dodanu vrijednost našoj kompaniji.
Žive i stvaraju svoje svijetle trenutke. To je sasvim dovoljno za početak.
Njih 1500, na 18 tržišta svakoga dana živi za zdravlje!
Pogledajte video na linku.