Glavno obilježje rezultata poslovanja Grupe Podravka za 2015. godinu, koje je na svojoj sjednici utvrdila Uprava i Nadzorni odbor Podravke d.d., jest ostvarenje rekordne neto dobiti. Neto dobit Grupe Podravka za proteklu godinu iznosi 398 milijun kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2014. godinu kada je neto dobit iznosila 92,5 milijuna kuna.
- neto dobit za 2015. godinu iznosi 398 milijuna kuna u odnosu na 92,5 milijuna kuna ostvarene u 2014. godini
- vlastite marke proizvoda ostvarile 9,4 posto rasta prihoda od prodaje
- regija Adria ostvarila 11,4 posto rasta prihoda od prodaje
- pozitivan utjecaj na rezultate od kupnje Žita i projekta izgradnje Belupovih dviju novih tvornica
Na rekordan rast neto dobiti utjecali su, između ostaloga, i pozitivan efekt od kupnje Žita d.d. Ljubljana te ostvareni porezni prihod povezan s dobivenim poticajima za izgradnju novih tvornica Belupa.
Prihodi od prodaje Grupe Podravka u 2015. godini ostvarili su rast od 7,8 posto i iznosili su 3.777,2 milijuna kuna. Strateško poslovno područje Prehrana ostvarilo je prihode od prodaje u iznosu od 2.971,6 milijuna kuna što predstavlja rast od 11,6 posto. Na rast prihoda od prodaje pozitivan utjecaj od 239,3 milijuna kuna dolazi i sa strane Grupe Žita čiji su prihodi uključeni od 01. listopada 2015. godine. Prihodi od prodaje vlastitih marki proizvoda unutar Strateškog poslovnog područja Prehrane porasli su za 13,8 posto i time u potpunosti nadoknadili niže prihode od prodaje trgovačke robe. Kada je riječ o neto dobiti, segment Prehrane je u 2015. godini ostvario 210,8 milijuna kuna neto dobiti što predstavlja snažan rast ovog pokazatelja profitabilnosti u odnosu na godinu ranije kada je on iznosio 28,8 milijuna kuna.