Belupo od svojeg osnutka vodi brigu o skladu ekonomskih prioriteta u poslovanju, potreba u društvu i zahtjeva za održanje okoliša. U poslovnu se politiku stalno ugrađuju aktivnosti održivog razvoja. Upravo u tom smjeru ovih smo dana promijenili ambalažu Belupovih bezreceptnih proizvoda.
Slijedeći filozofiju zelene tranzicije, napustili smo metalizirani karton, a to znači da će se sva sekundarna pakiranja u našem OTC portfelju od sada moći odlagati u spremnike za papir.
I dalje ostajemo prepoznatljivi, živih i jasnih boja, dinamične i jedinstvene ambalaže koja u potpunosti ocrtava karakter naših brandova.
Među proizvodima, u novoj ambalaži u ljekarne stiže prvi Neofen forte 20x400 mg, a potom i ostali proizvodi bezreceptnog programa.
Pod sloganom „Sjajno je imati sjajnu ambalažu, ali sjajno je i činiti prirodu zdravom“ Belupo slijedi korake koji kompaniju čine društveno odgovornom, a njezino poslovanje održivim u društvenom i prirodnom okružju.